رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

آشنايي با سايت هاي برتر خريد ارز ديجيتال در ايران!

سايت هاي برتر خريد ارز ديجيتال در ايران كدام هستند؟ از چه سايت هايي مي توانيم براي خريد كريپتو به تومان اقدام كنيم؟! ليست سايت ها در اين مقاله.

 

صرافي ارز ديجيتالبه واسطه به وجود آمدن ارزهاي ديجيتال شكل گرفته‌اند. اين صرافي‌ها رسالت ارائه خدمات صرافي در حوزه ارز ديجيتال را به عهده دارند و به نوعي جايگزين سيستم‌هاي بانكي و مالي در آينده خواهند شد. از گذشته تا به امروز، ارزهاي ديجيتال رقيب بسيار سختي براي پول‌هاي رايج و معتبر كشورهاي جهان شده‌اند و نظر همگان را براي انجام معاملات به سمت خود جلب كرده‌اند. حالا ممكن است اين سوال براي بسياري از افراد پيش بيايد كه بهترين مكان براي خريد و معامله اين ارزها كجا است؟ براي پاسخ به اين سوال پيشنهاد مي‌كنيم اين مطلب را مطالعه كنيد تا به شما بهترين صرافي ارز ديجيتال را معرفي كنيم.

بهترين صرافي ارز ديجيتال ايران

صرافي هاي ايراني و خارجي

صرافي‌هاي ايراني و خارجي هر كدام مزايا و معايب خاص خود را دارند. بيشتر صرافي‌هاي خارجي مي‌توانند ارزهاي ديجيتال متنوع و زيادي را به همگان ارائه دهند. اين در حالي است كه ارزهاي ارائه شده در صرافي‌هاي ايراني محدودتر هستند.

صرافي‌هاي خارجي ممكن است بدون نياز به احراز هويت، خدمات خود را به راحتي ارائه دهند، اما صرافي‌هاي ايراني نياز به احراز هويت كامل دارند. البته اين را هم بايد گفت كه صرافي‌هاي خارجي كه نياز به احراز هويت دارند، به علت شرايط خاص ايران، پاسپورت ايراني را قبول نخواهند كرد.

همچنين امكان تبديل تومان به ارز ديجيتال و استفاده از كارت بانكي ايراني تنها در صرافي ايراني وجود دارد. به همين دليل در صورت نداشتن حساب بانكي خارجي شما مجبور به استفاده از صرافي ايراني خواهيد بود. راه ديگري هم براي شروع فعاليت يا برداشت و استفاده از پول خود را نخواهيد داشت؛ بنابراين ما به شما توصيه مي‌كنيم براي شروع فعاليت از همان صرافي‌هاي ديجيتال ايراني اقدام كنيد و همين مسير را ادامه دهيد.

بهترين سايت هاي ايرانيخريد ارز ديجيتال

مدتي است كه همه ما شاهد حضور سايت‌هايي در فضا وب تحت عنوان صرافي ديجيتال هستيم. در اين راستا و در ادامه به بررسي ليستي از اين صرافي‌هاي ايراني مي‌پردازيم.

صرافي بيت پين | bitpin.ir

صرافي بيت پين يكي از صرافي‌هاي ارز ديجيتال معتبر ايراني است. اين صرافي به واسطه داشتن كيف پول اختصاصي، كارمزدهاي منطقي، احراز هويت دو مرحله‌اي، ماركتينگ قوي و Cold Storage در اين زمينه بسيار موفق شده است. صرافي بيت پين متعلق به شركت سنا ايمن مبادله است. طبق تحقيقات انجام شده و اطلاعات به دست آمده از سامانه روزنامه جمهوري اسلامي ايران متعلق به قوه قضاييه؛ صرافي بيت پين در تاريخ 30 فروردين سال 1400 فعاليت خود را به صورت رسمي شروع كرد. در مدت يك سال هم توانسته به جايگاه قابل قبولي در اين زمينه برسد.

اين صرافي تازه تاسيس با وجود تجربه كم، موفق شده تا بسياري از رقباي قديمي خود را كنار بزند و در كنار صرافي‌هاي مطرح و موفق ايراني به رقابت بپردازد. از مزيت‌هاي اين صرافي اين است كه با يك مبلغ ناچيز هم مي‌توانيد به خريد و فروش رمزارز بپردازيد. كارمزد بازار ريالي بيت پين، حداقل 0.06 درصد و حداكثر 0.32 درصد است. كارمزد بازار تتري آن هم 0.05 درصد الي 0.1 درصد مي‌رسد.

صرافي بيت پين

ارزهاي ديجيتال محبوب و برتر در بيت پين

اما از مهم‌ترين مزايا و ويژگي‌هاي صرافي بيت پيت، رابط كاربري آسان آن است. به صورتي كه هر كاربر با هر ميزان از سواد و دانش خود مي‌تواند در اين پلتفرم شروع به فعاليت كند. ارزهاي ديجيتال پشتيباني شده در اين صرافي عبارت‌اند از:

  • بيت كوين
  • اتريوم
  • دوج كوين
  • شيبا
  • بيبي دوج
  • كاردانو
  • ريپل
  • ايپ كوين
  • و ...

 مزاياي صرافي بيت پين

  • پشتيباني از شبكه لايتنينگ
  • امنيت بالا براي خريد و معامله ارزهاي ديجيتال
  • سفارش گذاري با حد ضرر و سود و OCO براي مديريت كردن ريسك و كسب سود بيشتر
  • امكان ثبت سفارش فوري
  • پشتيباني از نسخه وب، اندرويد و IOS
  • پشتيباني 24 ساعته و مناسب در سايت، تلگرام و اينستاگرام
  • امكان ايجاد كارت هديه ارز ديجيتال بدون كارمزد و هزينه
  • امكان خريد آسان و سريع تنها با 3 كليك
  • امكان خريد بيش از 120 ارز ديجيتال به تومان و كارت بانكي
  • و ويژگي‌هاي كاربردي ديگر...

صرافي والكس

صرافي والكس جز اولين و قديمي‌ترين صرافي‌هاي ارز ديجيتال ايراني است و امكان معامله مستقيم در اين سايت وجود دارد. از مزايا والكس مي‌توان به ابزارهاي چارت فني و تحليلي آن اشاره كرد. همچنين شما مي‌توانيد با كمترين مبلغ ريالي يعني 100 هزار تومان شروع به خريد و معامله كنيد.

صرافي نوبيتكس

صرافي نوبيتكس هم يكي از سايت‌هايي است كه امكان خريد و فروش ارزهاي ديجيتال در آن فراهم شده است. اين صرافي بازارهاي اصلي و حرفه‌اي دارد و سرعت انجام معاملات در آن، بالا است. همچنين امكان معامله سريع با قيمت رسمي و امكان سفارش با قيمت انتخابي در نوبيتكس، از ديگر مزايا اين سايت مي‌باشد. احراز هويت در اين صرافي بسيار آسان است و مي‌توانيد با نصب اپليكيشن يا ورود به سايت، ثبت نام خود را انجام دهيد.

صرافي رمزينكس

در همان لحظه ورود به سايت صرافي رمزي نكس متوجه مي‌شويد كه طراحي سايت از قالب مناسبي برخوردار است و رنگ‌هاي قابل قبولي دارد. اين صرافي تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران است و معاملاتي غير از ارزهاي ديجيتال در آن صورت نخواهد گرفت. وجود صرافي رمز نكس در مركز نوآوري‌هاي دانشگاه صنعتي شريف هم از مزايا آن به شمار مي‌رود.

بهترين صرافي هاي خارجي

صرافي‌هاي خارجي تنوع بسيار زيادي دارند و مي‌توانند نيازهاي مختلف كاربران را پاسخ دهند. اما همان طور كه پيش تر اشاره كرديم شما در صورتي مي‌توانيد در اين صرافي‌ها فعاليت كنيد كه حساب بانكي خارجي داشته باشيد. به هرحال ما در ادامه مطلب چند مورد از بهترين صرافي‌هاي خارجي را معرفي مي‌كنيم.

صرافي بايننس

صرافي بايننس خريد ارز ديجيتال

صرافي بايننس يكي از بزرگ‌ترين و محبوب‌ترين صرافي‌ها در جهان است و در بسياري از زمينه‌ها حرف اول را مي‌زند. بايننس مي‌تواند متنوع‌ترين ارزهاي ديجيتال در دنيا را پشتيباني كند كه تعداد آن حدود 400 نوع ارز است. نكته منفي اين صرافي اين است كه نياز به انجام احراز هويت دارد. اما چون پاسپورت ايراني نمي‌پذيرد، بايد از هوش و تمركز بالايي برخوردار باشيد؛ چرا كه در صورت مشخص شدن آي پي ايراني، خطر بلوكه شدن تمام سرمايه شما وجود خواهد داشت.

صرافي كوكوين

كوكوين هم در سطح جهاني و هم ايران از محبوبيت خاصي برخوردار است و عده زيادي اين صرافي را براي انجام معاملات ارز ديجيتال مناسب مي‌دانند. اين صرافي حساسيت‌هاي بايننس را ندارد، اما بهتر است هنگام استفاده از آن از وي پي ان استفاده كنيد. كوكوين هم تنوع خوبي از كوين‌ها را ارائه مي‌دهد و اپليكيشن آن محيطي كاربر پسند دارد.

سخن پاياني

ما در اين مطلب به معرفي بهترين سايت‌هاي خريد ارز ديجيتال در ايران و خارج پرداختيم. شما مي‌توانيد براي فعاليت‌هاي مختلف و متنوع از صرافي ارز ديجيتال استفاده كنيد. صرافي‌ها مطالب مختلفي در زمينه ثبت نام و احراز هويت، فعاليت در آن‌ها و بخش‌ها و امكانات مختلف به همراه مطالب آموزشي را ارائه مي‌دهند. يكي از سايت‌هاي بسيار معتبري كه در زمينه خريد و فروش رمز ارزها در حال حاضر مشغول به فعاليت هست، سايت بيت بين است كه در فهرست بهترين صرافي‌هاي ديجيتال قرار دارد. اين صرافي مي‌تواند به شما كمك كند بهترين معاملات رمز ارزها را داشته باشيد. مزيت ديگر صرافي بيت پين، آموزش ارز ديجيتال به صورت تخصصي در آكادمي ارزهاي ديجيتال است.

منبع: آكادمي بيت پين - https://bitpin.ir/academy/


تبلیغات متنی