رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

راهنماي خريد بليط لحظه آخري
احتمالا از اين موضوع اطلاع داريد كه بليط لحظه آخري يكي از ارزانترين انواع بليط هواپيماست. به همين خاطر است كه ممكن است روزانه پيام هاي بسيار مبني بر خريد بليط لحظه آخري مقاصد مختلف دريافت كنيد. اينكه چطور بليط لحظه آخري هواپيما خريداري كنيد و بهترين شيوه خريد آن چيست، را در ادامه اين مطلب مطالعه كنيد.
بليط لحظه آخري چيست؟
پيش از هر چيز بهتر است ابتدا درباره تفاوت بليت لحظه آخري هواپيما با بليت عادي سخن بگوييم. بليط عادي يا سيستمي، نوعي از بليط هواپيماست كه به طور مستقيم توسط ايرلاين يا شركت هواپيمايي صادر شده و به فروش مي‌رسد. قيمت اين نوع بليط‌ها ثابت است و قوانين استرداد مشخص شده‌اي دارد. اما زماني كه يك آژانس يا شركت هواپيمايي همه صندلي‌هاي يك پرواز را از ايرلاين اجاره يا چارتر مي‌كند، اين نوع بليط‌ها با عنوان بليط چارتر توسط آژانس به فروش مي‌رسد و معمولا قيمت ارزانتري دارد.
هر چه به زمان پرواز نزديكتر مي‌شود، آژانس مسافرتي به منظور پر شدن همه صندلي‌هاي پرواز، بليط‌ها را با قيمت ارزانتري به فروش مي‌برد، به همين خاطر اين نوع بليط‌ها يعني بليط لحظه آخري ارزانتر از انواع ديگر بليط‌هاست. در واقع يكي از اصلي‌ترين پاسخ‌ها به سوال "چرا بليط لحظه آخري بخريم؟" ارزانتر و مقرون به صرفه‌تر بودن اين نوع بليط است. البته به شرطي كه آماده سفر باشيد و چمدان بسته و آمادگي سفر با اولين پرواز را داشته باشيد.
 
چطور بليط لحظه آخري بخريم؟
خريد بليط چارتري و لحظه آخري فرآيند پيچيده‌اي ندارد. پيشنهاد مي‌كنيم براي راحتي بيشتر، از وبسايت فلاي تودي براي خريد بليط لحظه آخري هواپيما استفاده كنيد. كاربري آسان اين وبسايت كمك مي‌كند تا در سريعترين زمان و به راحتترين شكل، بليط لحظه آخري براي مقصد موردنظرتان را پيدا كرده و خريداري كنيد.
كافي است وارد وبسايت فلاي تودي شويد، در قسمت بليط هواپيما، مقصد خود (داخلي يا خارجي) را مشخص كنيد، زمان رفت و برگشت (چنانچه قصد خريد بليط دو طرفه داريد) را درج كرده و تعداد مسافران را مشخص كنيد.
نتايج جستجو ليستي از بليط هواپيما با ايرلاين‌هاي مختلف براي مقصد موردنظر شما خواهد بود. بر روي هر بليط برچسب نوع بليط (سيستمي، لحظه آخري، چارتر) درج شده است، با اين حال با استفاده از فيلترهاي جستجو مي‌توانيد با انتخاب گزينه لحظه آخري، نتايج جستجو را فيلتر كنيد تا فقط بليط هاي لحظه آخري به شما نمايش داده شود.
بدين ترتيب به راحتي به ليستي از بليط هاي لحظه آخري مقصد موردنظرتان با ايرلاين‌هاي مختلف، در ساعات پروازي مختلف و قيمت هاي مناسب دسترسي خواهيد داشت. اطلاعات كامل بليط‌ها را مطالعه كرده و هر بليطي كه برايتان مناسبتر است را خريداري كنيد.
البته شايد براي مقصد پروازي شما در تاريخ انتخابي‌تان بليط لحظه آخري موجود نباشد. اين در شرايطي پيش مي‌آيد كه همه صندلي‌هاي پرواز از مدتها قبل رزرو شده باشند. اين شرايط معمولا در دوران هاي سيزن مانند تعطيلات و ... اتفاق مي‌افتد كه همه بليط‌ها خيلي زود به فروش مي رسند.
 
مزاياي خريد بليط هواپيما در فلاي تودي
از مزاياي خريد بليط لحظه آخري در سايت فلاي تودي، ابزارهاي كاربردي اين وبسايت است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا ارزانترين بليط‌ها را راحتتر پيدا كنيد. براي مثال، مي‌توانيد وارد تقويم قيمتي شويد و قيمت‌ها را در روزهاي مختلف مشاهده كنيد تا چنانچه در روزهاي قبل و بعد از تاريخ موردنظر شما بليط ارزانتر است، پرواز خود را براي آن تاريخ خريداري كنيد.
همچنين ابزار اطلاع از آخرين قيمت‌ها، كمك مي‌كند تا بدون صرف زمان در سايت هاي مختلف براي استعلام قيمت بليط هواپيما، آخرين تغيير قيمت‌ها را به صورت ايميل يا پيامك دريافت كنيد. در فلاي تودي همه مراحل خريد بليط هواپيما به صورت اينترنتي و بدون نياز به مراجعه حضوري است. پس از انتخاب بليط، شرايط و قوانين مربوط به بليط و پرواز به اطلاع شما مي‌رسد كه بايد به دقت مطالعه كنيد. در خصوص بليط هاي لحظه آخري قوانين استرداد بليط اندكي متفاوت از ساير انواع بليط است. از اين جهت كه كنسل كردن بليط در لحظات پاياني نزديك به پرواز، ممكن است شرايط استرداد را مشكل كند.
فلاي تودي با پوشش بيش از 900 ايرلاين معتبر، همه بليط‌هاي پرواز با ايرلاين‌ها، كلاس‌هاي پروازي و قيمت‌هاي مختلف را در دسترس شما قرار مي‌دهد. تنها با بررسي اطلاعات بليط‌ها و مقايسه قيمت‌ها، مي‌توانيد به راحتي بليط موردنظر خود را پيدا كرده و با چند كليك ساده خريداري كنيد.
مهمتر اينكه پشتيباني 24 ساعته فلاي تودي حتي در ايام تعطيل، كمك مي‌كند تا هر گونه سوال و مشكل احتمالي سريعا برطرف شود. فلاي تودي سالهاست به عنوان يكي از معتبرترين و البته ارزانترين پلتفرم‌هاي فروش بليط هواپيما و رزرو هتل داخلي و خارجي فعاليت مي‌كند. در اين وبسايت نگراني از بابت پيدا كردن بليط و هتل متناسب با بودجه خود نخواهيد داشت. بنابراين فقط كافي است بار سفر ببنديد، بليط خود را در فلاي تودي خريداري كرده و سفر ارزان، آسان و بدون دغدغه اي را تجربه كنيد.

تبلیغات متنی