رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

عمر باتري لپ تاپ ايسوس Asus چقدر است؟

برند ايسوس با طراحي منحصر بفرد و استفاده از قطعات درجه يك همچون باتري، بهترين لپ تاپ ها را توليد و به مشتريان عرضه مي دارد. در توليد لپ تاپ هاي ايسوس از دو رويكرد كلي يعني تنوع كالا و قيمت رقابتي استفاده مي گردد. باتري لپ تاپ از قطعات حساس و بسيار مهم مي باشد كه داراي نمونه هاي متنوعي است و برند ايسوس بسته به نوع لپ تاپ خود، از باتري هاي منحصر به فرد استفاده مي كند.

باتري هاي لپ تاپ ايسوس از چه نوعي مي باشند؟

باتري هاي استفاده شده در لپ تاپ هاي ايسوس در دو نوع دروني (اينترنال) و خارجي (اكسترنال و جداشدني) مي باشند. وظيفه اصلي اين باتري ها، ذخيره انرژي الكتريكي مي باشد كه در مواقعي كه نمي توان از برق شهري استفاده نمود، مي توان از آن بهره برد.

عمر باتري لپ تاپ ايسوس Asus  چقدر است؟ آيا باتري لپ‌تاپ‌هاي ايسوس عمر بالايي دارند؟ چگونه عمر باتري لپ تاپ ايسوس خود را افزايش دهيم؟ براي كسب اطلاعات سودمند و دريافت پاسخ پرسش‌هاي خود در زمينه‌ي طول عمر باتري لپ‌تاپ ايسوس در اين متن با ما همراه باشيد.

 

عمر باتري لپ تاپ ايسوسAsus

نه‌تنها در مورد لپ‌تاپ‌هاي ايسوس بلكه در اغلب قريب به اتفاق لپ‌تاپ‌هاي موجود در بازار، از باطري‌هاي ليتيوم يوني به‌عنوان منبع ذخيره‌سازي انرژي استفاده مي‌شود. باتري‌هاي ليتيوم يوني در شرايط عادي و در دماي محيط (25 درجه سانتيگراد) به طور معمول 300 سيكل (يا حدود يك سال) قدرت تخليه و شارژ دارند. پس از گذشت اين مدت زمان ظرفيت باتري لپ تاپ ايسوس به 80 درصد كاهش مي‌يابد. اين روند تدريجي كاهش بازدهي لپ‌تاپ ادامه مي‌يابد و در نهايت باتري‌هاي ليتيوم يوني نيز همچون ساير باتري‌هاي قابل شارژ، كارايي خود را از دست مي‌دهند. تعويض و جايگزيني به موقع باتري لپ‌تاپ مي‌تواند سرعت سيستم و قدرت پردازش آن را به‌طور قابل‌توجهي افزايش دهد.

 

آيا باتري لپ تاپ ايسوس خراب مي شوند؟ 

باتري لپ تاپ قطعه اي است كه طول عمر مشخصي دارد و پس از شارژ و دشارژهاي متعدد، شارژ كردن بيش از حد، شارژ نكردن براي مدت طولاني، استفاده از شارژرهاي غيراستاندارد و .... كارايي خود را از دست مي دهد.

عمر باتري لپ تاپ ايسوس در انواع مدل‌هاي آن بالاست. اگر به لپ‌تاپي با يكي از بهترين امتيازات عمر باتري در طولاني‌مدت نياز داريد، اغلب مدل‌هاي لپ‌تاپ ايسوس انتظارات شما را برآورده مي‌كنند. در بيشتر مدل‌هاي اين برند، باتري لپ‌تاپ به‌طور متوسط بين 16 تا 20 ساعت (بسته به ميزان كار انجام شده) دوام مي‌آورد. باطري لپ‌تاپ‌هاي ايسوس علاوه‌بر زمان بالاي دشارژ يا تخليه، عمر بالايي نيز دارند و رضايت كاربران را در اين زمينه جلب كرده‌اند.

با بيان نكته بالا، اين خبر خوب را به شما مي دهيم كه با خريد باتري هاي اورجينال لپ تاپ و همچنين نگهداري مناسب مي توان، طول عمر اين قطعه را بيشتر كرد و از پرداخت هزينه هاي اضافي جلوگيري نمود.

با توجه اينكه تنوع بسيار بالايي در زمينه لپ تاپ و قطعات جانبي آن وجود دارد، بنابراين جهت تهيه اين وسيله بايد دقت بيشتري انجام داد. شركت ساختار ديجيتال با داشتن تجربه اي بالا از وارد كنندگان اصلي انواع لپ تاپ در برندهاي متنوع با ضمانت و گارانتي ويژه مي باشد. شما هم اكنون مي توانيد جهت تهيه باتري لپ تاپ دل، باتري لپ تاپ اچ پي و ... و همچنين ديگر قطعات همچون كيبورد، شارژر، LCD و ... با كارشناسان ما تماس حاصل نماييد و از مشاوره هاي آنها بهره مند گرديد.

 

خريد باتري لپ تاپ ايسوس جايگزين اورجينال

شايد در ابتداي خريد لپ تاپ به دنبال خريد رايانه‌اي باشيد كه از هر نظر اعم از كيفيت و توان بالاي باتري انتظارات شما را برآورده كند. اما اگر لپ تاپ ايسوس با بهترين قطعات و پرقدرت‌ترين باطري را نيز خريداري كنيد، باتري سيستم شما داراي عمر محدودي است. باطري‌هاي قابل‌شارژ باتري‌‌هايي با رنج زماني مشخص هستند و پس از طي سيكل‌هاي پيش‌بيني شده نياز به جايگزيني پيدا مي‌كنند. اما زماني كه عمر باتري لپ تاپ ايسوس به پايان رسيد، چه بايد كرد؟

قطعا هر چه در تعويض باتري ازكارافتاده‌ي سيستم خود تعجيل كنيد، بهتر است. چراكه سيستم بدون باتري در واقعا دسكتاپي بيش نيست كه تنها در نزديكي يك پريز برق امكان استفاده دارد. علاوه‌بر اين تعويض باتري داراي عملكرد ضعيف و استفاده از يك باتري جديد پرقدرت، سرعت پردازش سيستم و عملكرد آن را بهبود مي‌بخشد. براي خريد باتري لپ‌تاپ ايسوس جايگزين مي‌توانيد از خدمات مراكز نمايندگي باتري لپ تاپ ايسوس و مراكز معتبر فعال در زمينه‌ي عرضه‌ي قطعات داخلي لپ تاپ استفاده كنيد.

ما در شركت ساختار ديجيتال انواع باتري‌هاي سلولي و پليمري اورجينال از برندهاي مطرح را عرضه مي‌كنيم. باتري‌هاي نسل جديد مورد عرضه‌ي ما داراي كيفيت بالا و درجه يك هستند و ضمانت اصالت دارند. مجموعه‌ي ساختار ديجيتال، گارانتي برگشت كالا را در صورت خرابي نيز به صورت بدون چون و چرا ارائه مي‌كند. در صورت تمايل به خريد باتري لپ‌تاپ ايسوس در انواع مدل‌ها و اطلاع از قيمت، كافي است با كارشناسان ما تماس بگيريد. كارشناسان واحد پشتيباني ما علاوه‌بر ثبت سفارشات در مورد راهنمايي پيش از خريد كالا نيز به ارائه‌ي خدمات تخصصي مي‌پردازند.

تبلیغات متنی