رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

بازي كنيد و پول در بياوريد!

هرروز روش‌هاي جديدي براي درآمدزايي ايجاد مي‌شود كه برخي از آن‌ها كاملا مفرح و جذاب هستند. به‌طور مثال مي‌توانيد در خانه بنشينيد، بازي‌هاي كامپيوتري انجام دهيد و درآمد كسب كنيد. البته كسب درآمد از بازي‌هاي ويدئويي آن‌قدرها هم آسان نيست و ترفندهاي خاص خود را دارد. به همين دليل در ادامه با روش‌هاي مختلف كسب درآمد با پلي ‌استيشن و ساير بازي‌هاي كامپيوتري آشنا مي‌شويم.

از پخش زنده بازي‌ها كسب درآمد كنيد

در اين روش شما بايد از شبكه‌هاي اجتماعي پرمخاطب كمك بگيريد و با انجام بازي به‌صورت آنلاين و پخش آن در شبكه‌هاي اجتماعي از طريق تبليغات كسب درآمد كنيد. در حال حاضر بزرگ‌ترين پلتفرم براي اين كار استريم Twitch است؛ اما يوتيوب هم يكي از گزينه‌هاي قابل اجرا و مناسب محسوب مي‌شود كه در كشورها ما مخاطبان بيشتري دارد.

 در اين روش شما از خود بازي كه به‌صورت آنلاين و زنده پخش مي‌شود، كسب درآمد نمي‌كنيد؛ بلكه با به دست آوردن مخاطبان زياد از سراسر جهان، مي‌توانيد تبليغات مختلفي دريافت و از آن‌ها كسب درآمد كنيد. البته به ياد داشته باشيد كه كسب درآمد از استريم Twitchيا يوتيوب كمي سخت است و حتما نيا به مخاطبان زياد داريد و قبل از اجراي بازي بايد زمان دقيق آن را به مخاطبان اطلاع رساني كنيد. در غير اين صورت مخاطب زيادي در هنگام بازي نخواهيد داشت.

در عين حال بايد مطمئن باشيد كه سرعت اينترنت آن‌قدر خوب هست كه در تمام بازي بدون اختلال  و قطع شدن بازي را به نمايش بگذارد؛ در غير اين صورت ممكن است در حين بازي مخاطبان خود را براي هميشه از دست بدهيد. براي اين كار نيز حتما سراغ بسته اينترنت مقرون به‌صرفه و پرسرعت برويد تا بهترين عملكرد را داشته باشد.

راهنماي بازي براي مبتديان باشيد

اگر شما جزء كساني هستيد كه علاقه زيادي به انواع بازي‌هاي كامپيوتري داريد و تمام نكات مختلف بازي‌ها را ميدانيد، وقت آن رسيده كه خودتان دست به كار شويد و اين بازي‌ها را آموزش دهيد. در حال حاضر افراد زيادي هستند كه به بازي‌هاي كامپيوتري مختلف علاقه دارند، اما در ابتداي راه هستند و نياز به راهنمايي  و آموزش درباره هر بازي دارند. با آموزش دادن به اين افراد مي‌توانيد مخاطبان زيادي جذب كنيد و از اين روش كسب درآمد كنيد.

براي اين كار مي‌توانيد در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف پرمخاطب مانند اينستاگرام براي خودتان يك صفحه باز كنيد و آموزش و راهنماي درباره بازي‌ها را شروع كنيد. با افزايش تعداد مخاطبان به‌مرور زمان مي‌توانيد تبليغات ساير صفحات و وب سايت‌ها را به عهده بگيريد و از آن كسب درآمد كنيد.

پادكست و ويدئو درباره بازي‌ها بسازيد

يكي ديگر از روش‌هاي جالب براي كسب درآمد از بازي‌هاي كامپيوتري اين است كه پادكست يا ويدئو بسازيد و در آن درباره موضوعات مختلفي دنياي بازي كامپيوتري حرف بزنيد. به‌طور مثال مي‌توانيد اين كار را دو نفره با يكي از دوستان خود انجام دهيد تا در كنار كاهش پيدا كردن حجم كار، تنوع و جذابيت آن هم بيشتر شود.

شما در اين پادكست و ويدئوها مي‌توانيد درباره نكات و ترفندهاي مختلف براي موفقيت در يك بازي حرف بزنيد. دستگاه‌هاي بازي مختلف مانند پلي ‌استيشن يا ايكس باكس را معرفي كنيد و مزايا و معايب هركدام را براي مخاطبان توضيح دهيد. همچنين هر چيزي كه تصور مي‌كنيد براي مخاطبان جالب و جذاب است و در حوزه بازي قرار دارد، در اين ويدئوها و پادكست‌ها به اشتراك بگذاريد. در عين حال بهتر است يك برنامه نظم براي ساخت پادكست به‌صورت روزانه، هفتگي يا ماهانه داشته باشيد و آن‌ها را در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد تا مخاطبان خود را به‌مرور از دست ندهيد.

انواع كنسول بازي را معرفي كنيد

يكي از روش‌هاي غيرمستقيم براي كسب درآمد از بازي، معرفي كنسول‌هاي بازي مختلف مانند پلي ‌استيشن است. براي اين كار ابتدا بايد تبديل به يك گيم بلاگر حرفه‌اي شويد. مخاطبان مختلفي در شبكه‌هاي اجتماعي جذب كرده باشيد و با توليد محتواي ويدئويي و يا پادكست، تبحر خود را در زمينه بازي به نمايش گذاشته باشيد. حالا مي‌توانيد به شركت‌هايي كه در زمينه فروش بازي‌هاي اندرويدي فعال هستند و يا كنسول بازي مي‌فروشند، همكاري و محصولات آن‌ها را تبليغ كنيد. با پيدا كردن مجموعه گسترده‌اي از مخاطبان، سايت يا صفحه شما پر بيننده خواهد شد و مي‌توانيد از تبليغات در اين زمينه كسب درآمد كنيد.

 

آيتم‌هاي بازي را بفروشيد

در حال حاضر بازي‌هاي اندرويدي مختلف داراي آيتم‌هاي مهمي در هر بازي هستند كه براي گيمرها اهميت زيادي دارد و براي به دست آوردن آن‌ها تلاش مي‌كنند. به‌طور مثال اين آيتم‌ها مي‌توانند اسلحه، شمشير و يا مواردي از اين دست باشند كه به دست آوردن آن‌ها در روند بازي سخت و زمان‌بر است. شما مي‌توانيد از همين فرصت استفاده كنيد و از گيفت كارتها براي خريد آيتم‌هاي بازي كاربران استفاده كنيد و با واسطه شدن براي خريد آيتم‌ها از راه گيفت كارتها، مي‌توانيد پورسانت خوبي به دست بياوريد

فروشنده انواع بازي‌هاي پلي ‌استيشن باشيد

يكي از كنسول‌هاي بازي پرطرفدار در ايران، پلي ‌استيشن است و پي‌اس۴ [PS4] به‌عنوان يكي از پرطرفدارترين كنسول‌هاي بازي ديجيتال شناخته مي‌شود كه از فوريه سال 2013 به بازار معرفي شده و محبوبيت زيادي در جهان به دست آورده است. حتي با ورود پلي ‌استيشن 5، هنوز PS4 طرفداران زيادي دارد و بيشتر كاربران علاقه‌مند به بازي‌هاي آن هستند. به همين دليل شما هم مي‌توانيد با فروش بازي‌هاي PS4 به دوستدارانش، پول خوبي از اين راه به دست بياوريد.

تستر بازي شويد

شايد تعجب كنيد؛ اما يكي از روش‌هاي جالب براي كسب درآمد از بازي‌هاي كامپيوتري اين است كه براي شركت‌هاي توليدكننده بازي تبديل به يك گيمر شويد. شركت‌هاي بازي‌ساز براي اينكه بتوانند عيب و نقاط ضعف بازي‌هاي مختلف را پيدا كنند نياز به تستر دارند تا اشكالات بازي را از طريق يك گيمر متبحر متوجه شوند. جالب است بدانيد كه درآمد گيمرها نيز از اين طريق بسيار زياد و باورنكردني است. البته براي ورود به اين عرصه نياز به امكانات اوليه مانند يك كنسول بازي داريد. به‌طور مثال پلي ‌استيشن محبوبيت خوبي در بين گيمرها دارد، اما قيمت زيادي دارد و خريد آن نياز به پرداخت هزينه زيادي دارد كه با خريد قسطي پلي ‌استيشن امكان‌پذير خواهد بود.

كلام آخر

به دست آوردن درآمد از بازي‌هاي آنلاين و كنسول‌هاي بازي كار آساني نيست و براي موفقيت در اين مسير نياز به پشتكار و علاقه زيادي داريد. بنابراين اگر واقعا احساس مي‌كنيد كه به بازي‌هاي آنلاين و گيم كامپيوتري علاقه داريد، وقت آن رسيده كه از اين روش درآمد خوبي به دست بياوريد.

تبلیغات متنی