رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

راهنماي رزرو هتل كيش

كيش يك مقصد بي‌نظير براي توريست‌ها به حساب مي‌آيد. طبيعت بكر، دريا، ساحل، مراكز خريد و تاريخ غني همه در يك جزيره كوچك جمع شده‌اند. در اين مطلب بهترين اقامتگاه‌هاي اين منطقه را به شما معرفي خواهيم كرد تا از سفر خود به اين جزيره نهايت لذت را ببريد.

 

ويژگي‌هاي يك اقامتگاه خوب

يك هتل خوب بايد اقامتي راحت و لذت‌بخش را براي مهمانان خود فراهم كند. چندين ويژگي وجود دارد كه يك اقامتگاه خوب بايد داشته باشد تا از تجربه لذت‌بخش مهمانان اطمينان حاصل كند.

تميزي

يك مجموعه خوب بايد تميز و به خوبي نگهداري شود. اين شامل اتاق‌هاي تميز، حمام، و مناطق مشترك است. كاركنان نيز بايد استاندارد بالايي از نظافت را در سراسر اقامتگاه حفظ كنند. رعايت بهداشت مهم‌ترين ويژگي به حساب مي‌آيد، زيرا براي حفظ سلامت مراجعه‌كنندگان ضرورت دارد. هتل داريوش كيش از اين نظر يكي از گزينه‌هاي بسيار خوب به‌حساب مي‌آيد و به خوبي اصول بهداشتي را رعايت مي‌كنند.

تخت‌هاي راحت

همچنين بايد تخت‌هاي راحت با تخت خواب و بالش با كيفيت داشته باشد. اين تضمين مي‌كند كه مهمانان خواب خوبي داشته باشند. زيرا توريست‌هاي در طول روز ساعات زيادي را مشغول گشت و گذار هستند و هنگام بازگشت به اقامتگاه بسيار خسته هستند.

 

موقعيت مكاني خوب

داشتن يك لوكيشن خوب و نزديكي به جاذبه‌ها و نقاط اصلي شهر نيز اهميت زيادي دارد. بايد به راحتي در دسترس و نزديك به جاذبه‌هاي گردشگري محبوب، رستوران‌ها و مناطق خريد باشد تا بازديدكنندگان براي حمل و نقل و جابه‌جايي در شهر به مشكل نخورند.

هتل بين‌المللي كيش يكي از بهترين موقعيت‌هاي مكاني را دارد و دسترسي آن به مناطق اصلي شهر و همچنين جاذبه‌هاي گردشگري بسيار خوب است. اگر دسترسي آسان براي شما اولويت دارد، اين اقامتگاه مي‌تواند يكي از بهترين گزينه‌ها براي شما باشد.

رفتار دوستانه كاركنان

همچنين بايد كاركناني مهربان و خوش‌رويي داشته باشد كه مايل به كمك به مهمانان در مورد درخواست‌ها يا نگراني‌هايشان باشند. زيرا مراجعين با نقشه شهر و بسياري از مسائل ديگر آشنا نيستند و طبيعتاً نياز به راهنمايي دارند.

امكانات رفاهي

يك اقامتگاه خوب بايد مجموعه‌اي از امكانات رفاهي را در اختيار مهمانان خود قرار دهد. اين شامل اينترنت رايگان، سرويس اتاق، مركز تناسب‌اندام، استخر شنا و رستوران است. به اين شكل بازديدكنندگان مي‌توانند بدون نگراني راجع به مسائل جانبي به كاوش و بازديد از شهر بپردازند.

حريم خصوصي

همچنين اقامتگاه خوب بايد به حريم خصوصي مهمانان خود احترام بگذارد. اين بدان معناست كه بايد داراي اتاق‌هاي عايق صدا و قفل‌هاي مطمئن روي درها باشد. داشتن حريم خصوصي به افراد حس امنيت و راحتي مي‌دهد به همين دليل رعايت آن اهميت بسيار زيادي دارد.

معرفي بهترين اقامتگاه‌هاي كيش

جزيره زيباي كيش جاذبه‌هاي گردشگري بسيار متنوعي دارد و اين موضوع سبب شده كه افراد نتوانند تنها در يك روز همه مقاصد تفريحي و سياحتي اين منطقه را بازديد نمايند. به‌همين دليل نياز به رزرو هتل دارند، در اين بخش به معرفي بهترين گزينه‌ها براي اقامت در اين جزيره مي‌پردازيم.

 

هتل داريوش كيش

مجموعه بزرگ داريوش اقامتگاهي مجلل واقع در ساحل جزيره كيش است. اين مجموعه 190 اتاق و سوئيت با منظره دريا دارد كه هر كدام با آثار هنري و مبلمان ايراني تزيين شده‌اند. همچنين داراي ساحل خصوصي، استخر روباز بزرگ، اسپا، مركز تناسب‌اندام و چندين رستوران با غذاهاي ايراني و بين‌المللي است.

 امكانات هتل داريوش كيش عبارت‌اند از مركز كنفرانس، مركز تجاري، و پاساژ خريد كه اقامتي راحت، دلچسب و بدون نگراني را براي مراجعه‌كنندگان به ارمغان مي‌آورد. نظرات افرادي كه تجربه حضور در اين مجموعه را داشته‌اند، نشان مي‌دهد كه پذيرايي دوستانه و خوبي دارند.

مريم

مريم يك اقامتگاه چهار ستاره در قلب جزيره كيش و نزديك به جاذبه‌هاي گردشگري و مراكز خريد محبوب است. اين مجموعه 105 اتاق و سوئيت با امكانات مدرن مانند تهويه مطبوع، تلويزيون صفحه تخت، و ميني بار دارد. همچنين امكاناتي از قبيل استخر، سونا، مركز تناسب‌اندام و رستوراني كه غذاهاي ايراني و بين‌المللي سرو مي‌كند، ارائه مي‌دهد.

امكانات ديگر شامل اتاق كنفرانس و مركز تجاري است كه سبب شده هم براي يك تجربه تفريحي و هم براي قرارهاي كاري يك گزينه عالي به حساب بيايد. رزرو هتل را مي‌توانيد به صورت آنلاين از اسنپ تريپ كه يكي از معتبرترين مجموعه‌هاي خدمات مسافربري به حساب مي‌آيد، انجام دهيد.

اقامتگاه بزرگ ارم

مجموعه بزرگ ارم يك اقامتگاه پنج ستاره به حساب مي‌آيد كه در قسمت مركزي جزيره كيش و نزديك به فرودگاه و مراكز خريد واقع شده است. اين مجموعه داراي 170 اتاق و سوئيت با امكانات مدرن كه شامل تهويه مطبوع، تلويزيون صفحه تخت، و ميني بار مي‌شود. همچنين داراي استخر، سونا، مركز تناسب‌اندام و چندين رستوران است كه غذاهاي ايراني و بين‌المللي سرو مي‌كنند.

شايان

شايان يك مجموعه مدرن به حساب مي‌آيد كه در قلب جزيره كيش و نزديك به ساحل و جاذبه‌هاي گردشگري محبوب واقع شده است. اين اقامتگاه داراي 80 اتاق و سوئيت با امكانات مدرن مثل تهويه مطبوع، تلويزيون صفحه تخت، و ميني بار هست. اين مجموعه داراي استخر، سونا، مركز تناسب‌اندام و رستوراني باكيفيت بوده و همچنين امكانات ديگر شامل اتاق كنفرانس و مركز تجاري نيز در آن وجود دارد.
اين ويژگي‌ها سبب شده همه براي افرادي كه با هدف گردشگري به اين جزيره مي‌آيند، هم براي افرادي كه قرارها كاري دارند، اين مجموعه انتخاب مناسبي باشد.

پارميس

پارميس هتلي پنج ستاره است كه در قسمت مركزي جزيره و نزديك به فرودگاه و مراكز خريد واقع شده است. 200 اتاق و سوئيت با امكانات مدرن مانند تهويه مطبوع، تلويزيون صفحه تخت، و ميني بار آماده خدمات رساني به مراجعين هستند. اين اقامتگاه داراي استخر، سونا، مركز تناسب‌اندام و چندين رستوران بوده كه غذاهاي ايراني و بين‌المللي را در منوي خود قرار داده است.

مارينا پارك

مارينا پارك در قلب كيش و نزديك به ساحل و جاذبه‌هاي گردشگري محبوب واقع شده، اين مجموعه داراي 80 اتاق و سوئيت با امكانات مدرن مانند تهويه مطبوع، تلويزيون صفحه تخت، و ميني بار است. همچنين استخر، سونا، مركز تناسب‌اندام و رستوران را نيز به مراجعين خود ارائه مي‌دهد و براي رفتن به مكان‌هاي سياحتي انتخاب خوبي به حساب مي‌آيد، زيرا فاصله كمي با جاذبه‌هاي گردشگري دارد.

هتل بين‌المللي كيش

اين مجموعه ساختماني نوساز و لوكس دارد، از نظر امكانات رفاهي قطعاً همه نيازهاي شما در هتل بين‌المللي كيش برطرف خواهد شد. در اين مجموعه هم منوي ايراني و هم بين‌المللي سرو مي‌شود و در كافي شاپ نيز مي‌توانيد از نوشيدني‌هاي خوشمزه لذت ببريد.

مجموعه آبي، سالن ماساژ، سالن بازي كودكان و استخر روباز از جمله امكاناتي به حساب مي‌آيد كه اين هتل در اختيار مسافران خود قرار مي‌دهد. همچنين در يك لوكيشن بسيار خوب واقع شده كه كار شما را براي دسترسي به نقاط مختلف شهر آسان مي‌كند.

جمع بندي

يكي از بهترين مقاصد گردشگري اين روزهاي كشور جزيره كيش است. در اين جزيره هتل‌هاي مختلفي وجود دارد كه مي‌توان به هتل بين المللي كيش و داريوش اشاره كرد. شما مي‌توانيد از اسنپ تريپ اين اقامتگاه‌ها را به صورت آنلاين رزرو كنيد. اين مجموعه موفق بهترين قيمت‌ها را دارد و به صورت 24 ساعته در بخش پشتيباني پاسخگوي سؤالات و مشكلات شما است.

تبلیغات متنی