رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

معرفي و دانلود جديدترين فيلم هاي هندي
سينماي هند يا بهتره بگيم فيلم هاي هندي طرفداران بي شماري در سراسر جهان و خصوصا ايران دارند، از سبك فيلم هاي عاشقانه و اكشن تا حضور ستاره هاي دوست داشتني باعث شده بر جذابيت آن افزوده گردد.

فيلم هاي هندي سال هاست ميهمان دنياي سينمايي ايراني هاست، تقريبا ميتوانيم بگوييم چهار دهه مي باشد كه فيلم هاي هندي توانسته اند مخاطبان زيادي را از ايران براي خود دست و پا كنند كه يكي از دلايل آن ريشه در فرهنگ مشترك دو كشور دارد، احترام ها و همچنين ارزش و جايگاه خانواده در هند و ايران تقريباً به يك اندازه مهم است و ميل به مسائل اجتماعي و عاشقانه باعث شده تا هندي ها به خوبي بتوانند آثاري عاشقانه با پاياني شيرين و البته همراه با سكانس هاي اكشن هيجاني بسازند و به نوعي قهرمان سازي نيز براي برخي از فيلم هاي خود داشته باشند و اين دقيقا باب ميل بسياري از دنبال كنندگان سينماست. با دانلود فيلم هندي جديد همراه ما باشيد.

جديدترين فيلم هاي هندي

1-    دانلود فيلم هندي هي دلبر عصباني 

 

هي دلبر عصباني (Hey Sinamika) يك فيلم عاشقانه و درام محصول 2022 هند به نويسندگي مادهان كركي و كارگرداني بريندا است؛ اين فيلم نخستين تجربه كارگرداني بريندا مي باشد كه عنوان فيلم برگرفته از ترانه اي در اي كدال كنماني است؛ اين فيلم توسط استوديو جيو و استوديو گلوبال وان تهيه شده است و بازيگراني چون دولكور سلمان، آديتي رائو هيدري و كاجال آگاروال در اين فيلم ايفاي نقش مي كنند؛ فيلم هي دلبر عصباني يك بازسازي از فيلم آرژانتيني بنام 2008 Un Novio Para Mi Mujer است. زندگي مونا، يك دانشمند هواشناسي كه عاشق ياازان، يك مرد دمدمي مزاج و دوست داشتني مي شود. بعد از يكي دو سال چه اتفاقي براي رابطه آنها مي افتد و بعد از آمدن ملارويزي اوضاع چگونه غيرمنتظره مي شود؟ دانلود فيلم 2022 هندي از رسانه ناب مووي لذت بخش است.

2-    دانلود فيلم هنديقدرت 

قدرت (Valimai) يك فيلم اكشن مهيج به زبان تاميل هندي محصول 2022 به نويسندگي و كارگرداني H. Vinoth است كه توسط Boney Kapoor تحت عنوان Bayview Projects LLP در همكاري با Zee Studios به عنوان تهيه كننده و توزيع كننده توليد شده است؛ اين فيلم دومين همكاري آجيث، وينوث و كاپور پس از نركوندا پارواي (2019) بود. وينوث فيلمنامه را در اواسط سال 2018 نوشت، اما آجيت ابتدا آن را رد كرد و از او خواست بعداً روي آن كار كند، اين ايده بعداً در ژانويه 2019 با موافقت كاپور براي تأمين مالي پروژه مطرح شد و در اواسط اكتبر 2019 به طور رسمي راه اندازي شد و عنوان آن را نيز اعلام كرد. آجيت كومار، كارتيكيا، هوما قريشي و گورباني قاضي در اين فيلم بازي مي كنند. داستان حول محور آرجون، يك افسر پليس مي‌چرخد كه به دنبال دست داشتن در جنايات فجيع، قرار است گروهي از دوچرخه‌ سواران ياغي را رديابي كند.

3-    دانلود فيلم هنديكاسادا تاپارا 

كاسادا تابارا (Kasada Thapara) يك فيلم درام محصول 2021 هند است كه به طور مشترك توسط شركت بلك بليط ونكات پرابهو و آر. راويندران از Trident Arts به كارگرداني چيمبو ديون با گروه بازيگران و تكنسين ها تهيه شده است؛ اين فيلم براي اولين بار در 27 اوت 2021 در Sony Liv به نمايش درآمد؛ نام فيلم مانند 6 گلچيني كه بخشي از اين فيلم است داراي 6 حرف است. اين فيلم تدوينگران و فيلمبرداران را به ترتيب به عنوان مدير تدوين و مدير فيلمبرداري معرفي مي كند.زندگي افراد معدودي، چه از جهت خوب و چه بد، تحت تأثير اعمال ديگراني قرار مي گيرد كه به سختي با آنها ارتباط برقرار مي كنند.

4-    دانلود فيلم هنديكلاس 83

فيلم سينمايي كلاس ۸۳ (Class of 83) فيلمي اكشن، جنايي، درام و مهيج محصول سال ۲۰۲۰ كشور هند به كارگرداني آتول ساباروال است و نويسندگي آن برعهده آتول ساباروال و آبيجيت شيريش ديشپاندي بوده و بازيگراني چون بابي ديول، آنوپ سوني، جوي سنگوپتا، هيتش بوجراج، بوپندرا جاداوات، سمير پارانجاپي، نيناد ماهاجاني، پريتويك پراتاپ، ويشواجيت پرادان و آديش باردواج در آن به ايفاي نقش پرداخته‌ اند. فيلم كلاس ۸۳ بر پايه كتابي با همين عنوان ساخته شده است. داستان فيلم در دهه ۱۹۸۰ و در شهر بمبئي اتحادي پنهاني بين سياستمداران و خلافكاران شكل گرفته است. در اين ميان يك افسر پليس تصميم ميگيرد خودش نظم و قانون را به شهر بازگرداند.

5-    دانلود فيلم هندي حلال

حلال (Halahal) فيلمي جنايي، رازآلود و هيجان انگيز محصول سال ۲۰۲۰ كشور هندوستان به كارگرداني رانديپ جها است كه توسط كمپاني Eros Now منتشر شد. نويسندگي اين فيلم را زيشان كوادري برعهده داشته و بازيگراني چون ساچين خدكار، بارون سوبتي، مانو ريشي چادا، سانيا بانسال، پورنندو باتاچاريا، آرچيتا شرما، آنورادها موكرجي، ديمپل كائور و غيره در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند. همچنين اين فيلم براي اولين بار در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۰ در كشور هندوستان به نمايش عموم درآمده است. از مرگ هولناك يك دختر دانشجوي رشته پزشكي، همه مرگ او را خودكشي تلقي ميكنند. اما پدر او براي كشف حقيقت و پيدا كردن جنايتكار واقعي، با يك افسر پليس به نام يوسف همراه ميشود. آن ها پس از تحقيق در اين مورد متوجه ميشوند كه اين جنايت يك پرونده ساده نبوده و چيزي فراتر از آنچه تصور ميكردند در پس پرده وجود دارد. هم اينك جهت دانلود فيلم حلال با كيفيت بلوري كليك كنيد.

 

تبلیغات متنی