رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

گرانترين هتل مشهد كدام است؟

 مشهد، شهري است كه به‌دليل داشتن مسافران بسيار در بازه‌هاي زماني مختلف سال، داراي تعداد زيادي هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه است كه آماده پذيرايي از مهمانان هستند. برخي از اين هتل‌ها خدمات ارزان و گروهي نيز امكانات لوكس و منحصربه‌فردي دارند كه باعث شده قيمت رزرو آن‌ها بيشتر شود. در اين مطلب مي‌خواهيم به معرفي هتل مشهد پرداخته و در مورد نحوه رزرو آنلاين هتل صحبت كنيم.

لوكس‌ترين و گرانترين هتل‌هاي مشهد كدامند؟

هتل‌‌هاي گران قيمت معمولاً هم از نظر موقعيت مكاني مناسب هستند و هم امكانات و خدمات آن‌ها در حدي است كه مي‌توانند بهترين گزينه انتخابي براي اقامت باشند. موارد زير جزو اسامي هستند كه در اين زيرمجموعه قرار مي‌گيرند:

هتل درويشي مشهد

هتل درويشي در مشهد جزو 10 هتل لوكس ايران بوده و به امكانات و خدمات منحصربه‌فرد خود شهرت دارد. اين هتل داراي اتاق‌هاي دوبلكس با طراحي‌هاي مختلف بوده و رستوران‌هاي روف گاردن و آتريوم با منوي متنوعي از غذاها را مي‌توانيد در آن ببينيد. به‌جز اين امكانات مربوط به سرگرمي مانند سالن ورزشي، سونا، جكوزي و ماساژ نيز درون هتل در اختيارتان قرار خواهد گرفت.

  • آدرس هتل درويشي مشهد: خيابان امام رضا، بين امام رضا 24 و 26

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد نيز يكي از بهترين هتل‌هاي مشهد است كه با ساختمان 25 طبقه و 216 اتاق و سوئيت خود، اقامتي به ياد ماندني را در ذهن شما ثبت خواهد كرد. واحدهاي اين هتل با طراحي‌هاي گوناگوني به سبك‌هاي ايران باستان، روسي، آفريقايي، صفوي، تايلندي، هندي، تركي، رومي و عربي ساخته شده‌اند و همين ويژگي باعث جذابيت بيشتر آن شده است.

موقعيت مكاني هتل الماس 2 در خيابان امام رضا بوده و به همين دليل، دسترسي آساني را به مراكز خريد و حرم مطهر دارد و اين يك امتياز ويژه براي مسافران اين اقامتگاه به‌حساب مي‌آيد. اين هتل پنج ستاره با امكاناتي نظير سالن چند منظوره و رستوران گردان، مهمانان را به آسايش و آرامش دعوت كرده و تلاش مي‌كند تا آن‌ها را راضي و خوشنود نگه دارد.

  • آدرس هتل الماس 2 مشهد: خيابان امام رضا، نبش امام رضا 20

هتل قصر طلايي مشهد

هتل قصر طلايي مشهد، يكي از گران‌ترين و لوكس‌ترين هتل‌هاي مشهد است كه در نزديكي حرم مطهر رضوي قرار گرفته و داراي 20 طبقه است. واحدهاي لوكس موجود در اين هتل شامل سوئيت پرزيدنت، سوئيت امپريال، آپارتمان رويال و جونيور هستند.

اين هتل برنامه‌هاي ويژه‌اي براي تولد و سالگرد ازدواج مهمانان خود در نظر گرفته است كه با هدايا و كيك از آن‌ها پذيرايي مي‌كند. هتل قصر طلايي به دليل امكانات و خدمات خاص خود، از ساير هتل‌هاي مشهد متمايز مي‌شود.

  • آدرس هتل قصر طلايي مشهد: خيابان امام رضا، ميدان بسيج، بين امام رضا 34 و 36

 

هتل مدينه الرضا مشهد

هتل مدينه الرضا در مشهد، يكي از گران‌ترين و لوكس‌ترين هتل‌ها است. با جايگاه پارك هلي كوپتر و امكانات لاكچري، اين هتل برتري خاصي نسبت به ساير هتل‌هاي مشهد دارد. طراحي معماري ايراني اسلامي و موقعيت نزديك به حرم امام رضا (ع)، جذابيت بيشتري را براي مسافران به ارمغان مي‌آورد.

براي رزرو هتل مشهد مي‌توان روي هتل مدينه الرضا حساب كرد چراكه اين هتل با امكانات رفاهي شامل اتاق‌هاي شيك و لاكچري و رستوران‌هاي مجللي كه دارد، جزء لوكس‌ترين هتل مشهد محسوب مي‌شود.

  • آدرس هتل مدينه الرضا مشهد: خيابان شيرازي، نبش شارستان رضوي

هتل رز درويشي مشهد

هتل رز درويشي، يكي از اقامتگاه‌هاي پنج ستاره و برجسته در مشهد است كه با كيفيت بالا به گردشگران و مسافران، خدمات ارائه مي‌دهد. اين هتل در نزديكي بلوار امام رضا واقع شده و به‌عنوان يكي از هتل‌هاي نزديك به حرم محسوب مي‌شود. نزديك به 107 اتاق در ابعاد مختلف و تعداد تخت‌هاي متفاوت در آن وجود داشته و در 16 طبقه واقع شده است.

از جمله امتيازات هتل مي‌توانيم به ساختمان نوساز آن، نزديك بودن به حرم و وجود رستوران‌هايي با غذاهاي باكيفيت اشاره كنيم. همچنين، كافي شاپ هتل نيز براي استراحت در عصر انتخاب بسيار خوبي است. در فاصله پنج كيلومتري هتل رز، مجتمع تجاري زيست خاور و مركز خريد آلتون قرار گرفته است.

  • آدرس هتل رز درويشي مشهد: خيابان امام رضا، بين امام رضا 1 و 3

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1، يكي از هتل‌هاي پنج ستاره معروف مشهد بوده و در ليست ما قرار مي‌گيرد. رستوران‌هاي هتل شامل رستوران ايتاليايي، تابستاني و گل سرخ بوده و كيفيت و تازگي مواد غذايي آن‌ها تضمين شده است. همچنين، يك كافي شاپ نيز در هتل وجود دارد كه مي‌توانيد براي صرف انواع نوشيدني و گذراندن اوقات فراغت خود از آن استفاده كنيد.

سالن‌هاي هتل هما مناسب برگزاري مراسمات و قرارهاي كاري بوده و يك آمفي‌تئاتر نيز در دسترس دارد. همچنين براي سرگرمي، هتل هما امكاناتي مانند زمين تنيس، پيست دوچرخه‌سواري، فضاي سبز بزرگ و باغ اختصاصي نيز در دسترس مسافران قرار مي‌دهد و البته در داخل هتل نيز يك مركز خريد قرار گرفته است.

  • آدرس هتل هما 1 مشهد: بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و كلاهدوز

هتل پرديسان مشهد

هتل پرديسان مشهد يك مقصد ايده‌آل براي مسافراني است كه به‌دنبال محيطي آرام و باز و به دور از شلوغي شهر هستند. اين هتل داراي حدود 162 اتاق دبل لوكس، سوئيت دوبلكس، آپارتمان، اتاق‌هاي رويال، امپريال، كوئين و اتاق‌هاي كانكت است كه طراحي زيبايي دارد.

در اين مجموعه مي‌توانيد رستوران‌ها و كافي شاپ‌هايي را ببينيد كه انواع غذاهاي متنوع و لذيذ را سرو مي‌كنند. همچنين سالن صبحانه‌خوري ميخك، بوفه صبحانه، رستوران اركيده، فست فود رز، سالن پذيرايي ضيافت و بوفه ظهر جمعه از جمله گزينه‌هاي خدماتي هستند كه مي‌توانيد از آن‌ها بهره‌مند شويد.

  • آدرس هتل پرديسان مشهد: بزرگراه كلانتري، جنب پارك صدا و سيما

اسامي نام برده شده، تنها نمونه‌اي از هتل‌هاي لوكس و گران‌قيمت در شهر مشهد هستند كه خدمات و امكانات رفاهي با كيفيتي را در اختيار مسافران قرار مي‌دهند. هرچند قيمت رزرو اتاق در اين هتل‌ها نسبت به ديگر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها بالاتر است، اما باز هم در بازه‌هاي زماني كه تقاضا براي سفر به مشهد كمتر است مي‌توانيد اتاق‌هاي آن‌ها را با قيمت كمتري رزرو كنيد. براي اطلاع از اين تخفيف‌ها و هزينه‌هاي نهايي سايت‌هاي رزرو هتل مانند اسنپ تريپ گزينه مناسبي هستند.

متاديسكريپشن

مشهد به‌دليل داشتن مسافران بسيار در بازه‌هاي زماني مختلف سال، داراي تعداد زيادي هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه است. برخي از اين هتل‌ها ارزان و گروهي نيز امكانات لوكس دارند كه باعث افزايش قيمت رزرو آن‌ها مي‎شود. در اين مقاله به معرفي گرانترين هتل‌هاي مشهد مي‌پردازيم.

تبلیغات متنی