رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

راه حل هاي افزايش موجودي حساب پرفكت ماني را بشناسيد

پرفكت ماني يكي از محبوب‌ترين سيستم‌هاي پرداخت در جهان و ايران است كه البته در ايران طرفداران بسيار زيادي دارد، چون پرفكت‌ ماني دسترسي كاربران ايراني را محدود نكرده و در واقع به تحريم‌ها توجهي ندارد. با توجه به چنين شرايطي كه پرفكت ماني در اختيار افراد قرار مي‌دهد، ميزان محبوبيت و استفاده از آن رفته‌ رفته بالاتر مي‌رود. پرفكت ماني كاربردهاي بسيار زيادي دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها بهره ببريد، به طور مثال كساني كه از طريق سايت‌هاي خارجي درآمد ارزي به دست مي‌آورند، مي‌توانند با روش‌هاي مختلفي درآمد به دست آمده را نقد كنند.

يكي از انواع روش نقد كردن درامد ارزي استفاده كردن از پرفكت ماني است كه در حال حاضر فريلنسرهاي زيادي از اين امكان استفاده مي‌كنند و درآمدي كه به دست آورده‌اند را به ريال تبديل مي‌كنند. در ادامه بيشتر در مورد كاربردهاي پرفكت ماني صحبت مي‌كنيم و به معرفي روش‌هاي افزايش موجودي حساب پرفكت ماني مي‌پردازيم تا بتوانيد با استفاده از آن خريد و يا نقل و انتقالي را انجام دهيد.

پرفكت ماني چيست؟

پرفكت ماني يك سيستم پرداخت جهاني است كه براي انتقال ارز به سراسر جهان مي‌توان از آن استفاده كرد و همچنين به عنوان يكي از بهترين سيستم‌ها براي پرداخت‌هاي اينترنتي در نظر گرفته مي‌شود. اين سيستم تقريباً مثل پي‌پال عمل مي‌كند، اما مزايا و معايبي دارد كه ممكن است نسبت به پي پال براي افراد مختلف كارايي‌هاي متفاوتي را داشته باشد، به طور كلي اين سيستم در ايران محبوبيت بسيار زيادي دارد.

آيا پرفكت ماني براي ايرانيان تحريم است؟

 سيستم پرفكت ماني براي ايرانيان تحريم نيست و كاربران ايراني مي‌توانند از آن بدون محدوديت استفاده كنند. با استفاده از پرفكت ماني مي‌توان تمامي‌ خدمات ارسال، دريافت و يا پرداخت پول از طريق اينترنت را به شيوه آنلاين انجام داد و اين سرويس محدوديتي را در اختيار كاربران ايراني قرار نداده است. در واقع پرفكت ماني چندان توجهي به تحريم‌هايي كه عليه كشورها صورت مي‌گيرد، ندارد و به همين دليل كاربران ايراني بيشتر تمايل دارند تا از اين سرويس براي جابجايي پول استفاده كنند.

انواع روش شارژ حساب پرفكت ماني

با استفاده از شيوه‌هاي مختلفي مي‌توان نسبت به افزايش موجودي حساب پرفكت ماني اقدام كرد. در ادامه روش‌هايي را معرفي مي‌كنيم كه مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها موجودي حساب پرفكت ماني خود را افزايش دهيد و به عبارتي حسابتان را شارژ كنيد.

انتقال از حساب ديگر (وب ماني)

بسياري از افراد مي‌توانند با استفاده از كارت‌هاي شتاب خود نسبت به شارژ حساب پرفكت ماني اقدام كنند. همچنين با استفاده از سايت‌هاي واسطه مي‌توان تبديل وب ماني به پرفكت ماني را انجام داد. كافي است براي انجام چنين كاري يك صرافي معتبر را در نظر بگيريد تا در سريع‌ترين زمان ممكن است چنين خدمتي در اختيارتان قرار گيرد.

شارژ با بيت كوين

پرفكت ماني داراي كيف پول بيت كوين است و با استفاده از آن مي‌توانيد حساب كاربري خود را شارژ كنيد، اما براي اينكه بتوانيد با استفاده از بيت كوين چنين كاري را انجام دهيد در ابتدا نياز به يك صرافي ارزهاي ديجيتال داريد تا با استفاده از آن مقدار بيت كوين خود را به كيف پول؛ پرفكت ماني انتقال دهيد. براي انجام چنين كاري مي‌توانيد از صرافي‌هاي مانند نوين پرداخت استفاده كنيد.

شارژ با استفاده از ووچر پرفكت ماني

يكي از قابليت‌هاي ووچر پرفكت ماني اين است كه با استفاده از آن مي‌توان حساب پرفكت ماني خود را شارژ كرد. شما در ابتدا مي‌توانيد اين كارت را تهيه كنيد و سپس با استفاده از آن نسبت به شارژ پرفكت ماني خود اقدام كنيد.

شارژ با استفاده از خدمات ارزي صرافي‌هاي آنلاين

 اما روش آخري كه براي اين كار در نظر گرفته شده، استفاده كردن از صرافي‌هاي آنلاين است كه به شما كمك مي‌كنند تا چنين كاري را انجام دهيد. در حال حاضر صرافي‌هاي معتبر بسيار زيادي وجود دارند كه مي‌توانند چنين خدماتي را در اختيار شما قرار دهند.

بهترين روش شارژ حساب پرفكت ماني چيست؟

در بالا با روش‌هاي مختلفي براي افزايش موجودي حساب پرفكت ماني خود آشنا شديد و حال نوبت به اين مي‌رسد كه بهترين روش را در اختيار شما قرار دهيم. ممكن است در هنگام استفاده از برخي روش‌هاي بالا با مشكل مواجه شويد يا اينكه نتواند به درستي هر كدام از آن‌ها را انجام دهيد، در چنين شرايطي شما مي‌توانيد از روش‌هاي ساده‌تري براي اين كار استفاده كنيد. به طور مثال استفاده كردن از سايت‌هاي ايراني كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند، مي‌تواند چاره كار باشد و در سريع‌ترين زمان و به سادگي حساب شما را شارژ كنند.

استفاده از خدمات پرداخت ارزي نوين پرداخت پيشنهادي است كه ما براي شما در نظر گرفته‌ايم كه مي‌توانيد با استفاده از آن به سادگي و با استفاده از يورو يا دلار، حساب پرفكت ماني خود را شارژ كنيد. در نظر داشته باشيد كه در حال حاضر بيشتر كاربران ايراني از دلار استفاده مي‌كنند، اما باز هم مي‌توانيد از يورو براي اين كار استفاده كنيد. كافي است تا به سايت نوين پرداخت مراجعه كنيد و با استفاده از راهنمايي‌هايي كه براي شما در نظر گرفته شده، نسبت به ثبت سفارش شارژ حساب پرفكت ماني خود اقدام كنيد تا در سريع‌ترين زمان ممكن موجودي حساب كاربري شما افزايش پيدا كند.

مزاياي استفاده از ارز ديجيتال براي شارژ پرفكت ماني

 گفتيم كه يكي از روش‌هايي كه مي‌توانيد براي افزايش موجودي حساب پرفكت ماني خود استفاده كنيد، بهره بردن از بيت كوين است. حال شما نياز به صرافي داريد كه بتوانيد با استفاده از آن مقدار بيت كوين خود را به ريال خريداري كنيد و آن را به كيف پول خود در پرفكت ماني انتقال دهيد. براي انجام چنين كاري مي‌توانيد باز هم از خدمات نوين پرداخت استفاده كنيد كه اين پرداخت‌هاي بين المللي را مي‌تواند انجام دهد.

 نوين پرداخت بستري را براي كاربران خود فراهم كرده كه مي‌توانند با استفاده از ارزهاي ديجيتال چنين كارهايي را انجام دهند و همچنين شما براي اين كه بتوانيد امكان خريد و فروش ارزهاي ديجيتال را هم داشته باشيد، مي‌توانيد از اين صرافي استفاده كنيد. همان‌گونه كه مي‌دانيد استفاده كردن از صرافي‌هاي خارجي چالش‌هاي بسيار زيادي را براي كاربران ايراني به وجود مي‌آورد چرا كه بسياري از اين كاربران با استفاده از برنامه‌هايي براي دور زدن محدوديت‌هاي اين صرافي‌ها قصد دارند تا امكان استفاده از آن‌ها را داشته باشند، اما زماني كه اين صرافي‌ها متوجه هويت اصلي فرد مي‌شوند داراي‌هاي او را بلوكه مي‌كنند كه همين امر سبب مي‌شود تا سرمايه بسياري از افراد از بين برود. حال چه بهتر كه از يك صرافي ايراني استفاده كنيد كه به هيچ وجه چنين مشكلاتي را براي شما به وجود نخواهد آورد.

نوين پرداخت و استفاده از پرفكت ماني 

در بالا روش‌هاي مختلفي براي افزايش موجودي حساب پرفكت ماني را معرفي كرديم كه مي‌توانيد از آن‌ها براي افزايش موجودي حساب خود استفاده كنيد، اما در ادامه نيز به طور كامل در مورد هر كدام از اين روش‌ها صحبت كرديم و اينكه مزاياي استفاده از ارزهاي ديجيتال براي شارژ پرفكت ماني را معرفي كرديم. در اين بين شما اگر مي‌خواهيد ارزهاي ديجيتال مختلفي را خريداري و يا نگهداري كنيد، مي‌توانيد از سامانه نوين پرداخت براي اين كار استفاده كنيد. نوين پرداخت خدمات متنوعي را در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهد تا بتوانند بدون نياز به طي كردن مراحل سخت و طولاني امكان استفاده از خدمات بين‌المللي را داشته باشند.

تبلیغات متنی