رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

آرون افشار چند ساله است؟ آهنگ‌هاي محبوب او كدامند؟

https://royablog.ir/ads/aron1.jpg

اين روزها كه خواننده هاي محبوب كشورمان ايران بسيار پر كار شده اند و با فاصله زماني هاي كم كارهاي زيبايي را به مخطبان خود هديه مي دهند، با يك سرچ ساده از كلمه كليدي دانلود آهنگ جديد، مي توانيد به راحتي به آهنگ هاي جديد خواننده مورد علاقه تان دسترسي داشته باشيد.

 

براي مثال اجازه بديد با هم برويم سراغ يكي از خواننده هاي جوان خوش صداي اين روزهاي موسيقي پاپ كه قطعا آينده درخشاني هم در انتظارش خواهد بود. بله آرون افشار جديد با صداي دوست داشتني و آهنگ هاي ترند بسياري كه قطعا همه اين اهنگ ها را شنيده ايم.

 كافي است تا عبارت دانلود آهنگ جديد آرون افشار را سرچ كنيد تا با ليستي از بهترين آهنگ هاي ترند او مواجه شويد. اما قبلش اجازه دهيد كمي به بررسي پيشينه اين خوش استعداد خوش صدا بپردازيم.

 آرون افشار عزيز و دوست داشتني متولد سال ۱۳۷۷ است كه در شهر خراسان متولد شده است. او علي رغم اينكه در خانواده اي به دنيا آمد كه چندان در زمينه هنر سر رشته چنداني نداشتند، اما به دليل علاقه زياد خودش به خوانندگي ، از سن هفت سالگي نواختن ساز اولش يعني گيتار را آغاز كرد و بعد از آن هم جذب ساز پيانو شد. همين مساله باعث شد تا از آن سن كم، زمينه رشد او در هنر و خوانندگي ايجاد شود.

 

او حرفه خوانندگي را به صورت جدي از سال ۱۳۹۶ شروع كرد و به فاصله يك سال، معروف ترين ترانه كارنامه كاري اش تا به امروز را با نام *جانم باش* منتشر كرد. اين ترانه زيبا كه بعد از انتشار بسيار سرو صدا به پا كرد تا مدت زيادي در ليست ترانه هاي ترند خواننده ها قرار داشت.

سبك آهنگ جديد آرون افشار

اين خواننده جوان تا كنون هيچ آلبومي از اهنگ هاي خود منتشر نكرده است و تمامي كارهايش به صورت تك اهنگ در بازار منتشر شده اند. او معمولا تمامي تنظيم هاي خود را به واسطه معين راهبر انجام مي دهد و همين امر باعث شده تا سبك آهنگ هايش نوعي ريتم خاص داشته باشند كه با تلفيق صداي او يك سبك منحصر به خودش را به وجود آورده است.

https://royablog.ir/ads/aron2.jpg

او اولين كنسرت خود را در دي ماه سال ۱۳۹۸ برگزار كرد با استقبال بسيار زيادي هم مواجه شد. چرا كه اهنگ هاي او همه داراي زمينه اي عاشقانه هستند و شايد بتوان گفت كه اكثرا تم شاد دارند. همين اتفاق باعث شده تا جوان ها و نوجوان ها به خصوص هم دوره اي هاي او طرفدار دو آتيشه اش باشند بنابراين واضح است كه حضور در كنسرت و گوش دادن به آرون افشار جديد و ديگر آهنگ هاي او برايشان بسيار لذت بخش خواهد بود.

 

تك آهنگ هاي آرون افشار

طبيب ماهر، گيسو پريشان و يار قديمي بعد از آهنگ بسيار ترند جانم باش، يكي بعد از ديگري در ليست آهنگ هاي ترند آرون افشار قرار گرفتند. هر سه اين آهنگ ها داراي مضمون و ريتمي شاد هستند. آهنگ هاي ريتميكي كه قطعا در هر حالي باشيد مي توانيد از گوش دادن به آن ها لذت ببريد.

 چه در حال رانندگي باشيد و براي يار قديمي خودتون از عاشقانه هاتون ياد كنيد و چه در جمع دوستانتون با همخوني با آهنگ گيسو پريشان در حال دلبري كردن از يار باشيد...

دانلود آهنگ جديد آرون افشار

پناه عاشقان به ترانه سرايي عليرضا مرتضي قلي و تنظيم زيباي معين راهبر عزيز آهنگ جديد اين خواننده خوش صدا است كه در سال ۱۳۹۹ منتشر كرد و مانند ديگر آهنگ هاي او نه تنها مورد استقبال طرفدارانش، بلكه مورد توجه طرفداران موسيقي پاپ نيز قرار گرفت.

https://royablog.ir/ads/aron3.jpg

هنوز هم هيچ اخباري مبني بر انتشار آلبومي از آهنگ هاي آرون افشار در دسترس نيست و مشخص است كه در آينده نزديك، باز هم شنونده تك آهنگ هاي احساسي و زيباي ديگري از او خواهيم بود كه با همكاري معين راهبر منتشر مي شود.

به هر حال آرون با توجه به سن كمي كه دارد هنوز هم در ابتداي اين راه پر از هيجان و پر زرق و برق قرار دارد اما با توجه به استعداد فراوان و آموزشي كه از سنين كم در اين حوزه داشته است، مي توان حدس زد كه چه آينده روشني پيش رويش قرار دارد.

براي حسن ختام پيشنهاد دانلود آهنگ شاد جديد آهنگ آرون افشار با نام خنده‌هاتو قربون را در رسانه موزيكيشو داريم و بعد از ظهري شيرين را سپري كنيد. اميدوارم كه مطالب بالا مورد توجه شما قرار گرفته و برايتان مفيد بوده باشد.

تبلیغات متنی