رویا بلاگ ابزاری است پیشرفته برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان و سایت ساز حرفه ای .

تعويض ايفون قديمي با ايفون ۱۳ پرومكس در بازرگاني سيب

 

بسياري از كساني كه امكان خريد گوشي‌هاي جديد سري آيفون ۱۳ را ندارند، مي‌توانند به فروشگاه بازرگاني سيب مراجعه كرده و از امكان تعويض آيفون قديمي خود با آيفون ۱۳ استفاده كنند. اين امكان جالب براي شما فراهم شده است تا گوشي‌هاي قديمي خود را با هزينه پايين‌تري نسبت به خريد گوشي جديد، به‌روزرساني كرده و محصولات جديد را خريداري كنيد. خريد آيفون 13 هميشه يك آرزو براي هر فردي بوده است و بازرگاني سيب اين امكان را براي همه فراهم كرده است كه راحت‌تر بتوانند سراغ اين گوشي بروند.

كافي است كه هر نوع گوشي آيفون را به بازرگاني سيب برده و با برآود هزينه خريد آن، مابقي را به‌صورت نقط يا اقساط پرداخت كرده و يك آيفون ۱۳ تازه تهيه كنيد. به اين ترتيب، پرداخت قيمت آيفون ۱۳ پرو مكس و ديگر مدل‌ها هم براي شما ساده‌تر شده و مي‌توانيد به سراغ اين گوشي‌ها برويد. حال شما بايد براي شما جالب باشد كه چرا آيفون ۱۳ محصول جالبي براي خريد است و چه امكاناتي دارد كه بهتر است در سال جاري خريد آن را در برنامه خود قرار دهيم؟ ما در ادامه نگاه بهتري به اين سري گوشي انداخته و آن را بيشتر براي شما تحليل خواهيم كرد.

معرفي آيفون ۱۳

آيفون ۱۳ و آيفون ۱۳ ميني كه در تاريخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ معرفي شدند، محصولاتي هستند كه در كنار آيفون ۱۳ پرو و آيفون ۱۳ پرو مكس به‌عنوان جديدترين پرچم‌دارهاي اپل شناخته مي‌شود. دو مدل ابتدايي قيمت پايين‌تري داشته و نسخه‌هاي Pro هم تمركز بيشتر اپل براي استفاده از فناوري‌هاي برتر را به همراه داشته‌اند. آيفون ۱۳ و آيفون ۱۳ ميني براي افرادي مناسب هستند كه نيازي به ويژگي‌هاي دوربين حرفه‌اي و ايده آل ندارند. آيفون ۱۳ ميني با صفحه نمايش ۵.۴ اينچي، جايگزيني براي آيفون ۱۲ ميني شده است. اين در حالي است كه آيفون ۱۳ پايه هم با صفحه نمايش ۶.۱ اينچي روانه بازار شده و اخيرا هم محبوب‌ترين مدل اين سري انتخاب شده است.

لبه‌هاي صاف همراه با كيس آلومينيومي در اين سري ديده مي‌شود و بدنه پشتي شيشه‌اي آن را هم بايد در كنار افزايش جزئي ضخامت عنوان كنيم. مدل‌هاي آيفون ۱۳ را مي‌توانيد در رنگ‌هاي صوتي، آبي، مشكي، نقره‌اي/طلايي، قرمز و سبز رنگ تهيه كنيد. هر دو مدل جديد از نمايشگر سوپر رتينا XDR استفاده مي‌كنند كه ۲۸ درصد روشن‌تر شده است. آيفون ۱۳ ميني هم داراي رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پيكسل بوده و همراه با ۴۷۶ پيكسل در هر اينچ چگالي در اختيار شما قرار مي‌گيرد. آيفون ۱۳ پايه هم رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پيكسل داشته و ۴۶۰ پيكسل در هر اينچ چگالي به‌همراه دارد.

صفحه نمايش درخشان آيفون ۱۳

هر دو مدل ابتدايي آيفون داراي سيستم روشنايي ۱۲۰۰ نيت هستند و به‌همراه فناوري True Tone و HDR در اختيار شما قرار مي‌گيرند. براي تطبيق دماي رنگ نمايشگر با نور محيط، سيستم Wide Color را هم داريم كه براي رنگ‌هاي غني و واضح تدارك ديده شده است و مي‌توانيد از سيستم لمس Haptic استفاده كنيد. سيستم دوربين TrueDepth را هم داريم كه براي دوربين جلو به‌روزرساني شده است و مي‌توانيد از Face ID هم مثل سري گذشته استفاده كنيد. با خريد آيفون 13 مي‌توانيد از ۲۰ درصد ناچ كوچك شده بهره برده و اين اميدواري را داشته باشيد كه در نسخه‌هاي بعدي به‌صورت كامل شاهد حذف آن باشيم.

آيفون ۱۳ و آيفون ۱۳ ميني از پوشش سراميكي استفاده مي‌كنند كه با كريستال‌هاي نانو براي محافظت بهتر در برابر قطرات آغشته شده است. فناوري IP68 را هم داريم كه در برابر آب و گرد و غبار مقاومت خواهد بود. آيفون جديد مي‌توانند تا ۳۰ دقيقه در عمق ۶ متري آب قرار بگيرند. تراشه A15 Bionic ارتقا يافته هم به آيفون جديد قدرت بيشتري اعطا مي‌كند و داراي يك پردازنده مركزي ۶ هسته‌اي است كه ۲ هسته آن مربوط به عملكرد بوده و ۴ هسته آن هم كارآمدي است. يك پردازنده گرافيكي ۴ هسته اي هم داريم كه يك هسته كمتر از مدل‌هاي Pro دارد و در كنار موتور عصبي ۱۶ هسته‌اي در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

سيستم دوربين پيشرفته

با خريد آيفون 13 مي‌توانيد از دوربين عقب مورب همراه با دو لنز جديد استفاده كنيد كه يكي از آن‌ها دوربين ۱۲ مگاپيكسلي وايد بوده و ديگري هم دوربين ۱۲ مگاپيكسلي اولترا وايد است. دوربين وايد داراي ديافراگم f/1.6 بهبود يافته بوده و اجازه مي‌دهد كه ۴۷ درصد نور بيشتري بتوانيد وارد سنسور خود كنيد. سيستم تثبيت سنسور شيفت يافته را هم داريم كه در كنار دوربين اولترا وايد داراي ديافراگم f/2.4 مي‌تواند يك گزينه بهبود يافته عالي براي ارائه عملكرد در نور پايين باشد. در كنار حالت استاندارد پرتره، حالت شب و تايم لپس را هم داريم كه يقينا براي خلاقين اين عرصه مي‌تواند جالب توجه باشد.

قابليت‌هاي ديگري را هم داريم كه مي‌توانيم به حالت فيلم‌برداري سينماتيك اشاره كنيم. اين حالت مانند ساير حالت‌ها، دست شما را براي خلاقيت باز‌تر مي‌كند و اپل اين‌بار از قدرت تراشه خود استفاده مي‌كند تا فوكوس متغير را براي‌تان فراهم كند. اين همان قابليتي است كه منجر به تغيير يكپارچه فوكوس از يك سوژه به سوژه ديگر مي‌شود. تار كردن هنرمندانه پس زمينه و ايجاد فيلم به همين واسطه رونق پيدا كرده است و مي‌توانيد جلوه‌هاي بسيار با كيفيتي را در حالت سينماتيك ايجاد كنيد. مي‌توانيد عمق ميدان و تاري را با استفاده از برنامه دوربين آيفون تنظيم كرده و از مدل‌هاي مختلف آيفون ۱۳ براي فيلم‌برداري 4K استفاده كنيد كه تا ۶۰ فريم بر ثانيه نيز براي شما فراهم مي‌كنند.

فناوري Smart HDR 4 را هم داريم كه حداكثر چهار نفر را مي‌تواند در يك عكس شناسايي كرده و كنتراست نور و رنگ پوست را براي هر يك بهينه‌سازي كند. قابليت Deep Fusion هم داريم كه براي اولين‌بار در آيفون ۱۲ شاهد آن بوده ايم. اين قابليت در صفحه‌هاي كم نور به درد بخور بوده و سبب مي‌شود كه بافت و جزئيات شرايط بسيار بهتري براي نمايش داشته باشند. شما مي‌توانيد از Photographic Styles هم بهره ببريد

بازرگاني سيب امكان خريد اپل واچ را در كنار محصولات ديگر اپل فراهم كرده است و مي‌توانيد تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ كل، مابقي را هم در اقساط ۳ الي ۱۲ ماهه پرداخت كنيد. امكان تعويض آيفون قديمي با آيفون ۱۳ هم امكان جالبي است كه توسط فروشگاه بازرگاني سيب در اختيار شما قرار داده مي‌شود.

تبلیغات متنی